.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استمداد شهروندان فریدونکنار از استاندار

در پی جدایی شهرک دریاکنار از شهرستان فریدونکنار و الحاق آن به شهرستان بابلسر ، جمعی از شهروندان فریدونکنار با ارسال طوماری خطاب به استاندار مازندران ضمن الحاق مجدد شهرک دریاکنار به شهرستان فریدونکنار ، خواستار رسیدگی و پیگرد قانونی عوامل جدایی شهرک دریاکنار از این شهرستان شدند.

به گزارش شمال نیوز ، شهروندان فریدونکنار با ارسال یک نسخه از این طومار به دفتر شمال نیوز خواستار اقدام عاجل استاندار مازندران در این زمینه شدند. متن نامه به شرح ذیل است:

جناب اقای مهندس کریمی استاندار محترم مازندران

سلام علیکم

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات به استحضار می رساند با توجه به مصوبه شماره 49416_ت_62مورخ 68/5/14 هیئت وزیران و رائ دیوان عدالت اداری به شماره 3481مورخ 10/2/85 در خصوص مرز سیاسی بخش فریدونکنار که شهرک دریاکنار جزء محدوده این بخش قرار گرفته بود و به مقامات استانداری ابلاغ هم گردید اما در هنگام ارتقاء بخش به شهرستان با بی تدبیری بعضی از مسئولین شهرک دریاکنار از محدوده این شهرستان منتزع گردید که شهروندان با صبوری در جهت اینکه تنشی ایجاد نشود سکوت اختیار کرده تا مسئولین حق مسلم این شهرستان را پیگیری نموده تا دریاکنار همچنان جزء محدوده شهرستان فریدونکنار گردد اما متاسفانه حلم و بردباری مردم شهیدپرور فریدونکنار باعث بی تفاوتی مسئولین امر گردید بطوری که موجب شد تا عوامل دست اندر کار بازی سیاسی پنهان که شاید برای مسئولین ذیربط از فرماندار بابلسر گرفته تا مسئولین شهرستان قول مساعد به شهروندان دادند که عوامل غیرمسئول دست اندرکار این عمل غیر قانونی را به دست قانون بسپارند در نتیجه مردم نیز شکیبایی پیشه کردند تا مسئولین خود از طریق مراجع قانونی نسبت به احقاق حقوق از دست رفته این شهرستان اقدام بنمایند و عاملین را مجازات نموده تا درس عبرتی برای دیگران گردد. منتظر برخورد قانونی با متخلفین امر می باشیم.

شهروندان شهرستان شهید پرور فریدونکنار

رونوشت:

1.امام جمعه محترم شهرستان فریدونکنار جهت استحضار
2.اداره کل دادگستری استان مازندران
3. معاونت سیاسی استاندار
4. مدیر کل اداره اطلاعات استان
5.فرماندار محترم شهرستان فریدونکنار
6. اعضاء شورای تامین شهرستان فریدونکنار
7.فرماندهی محترم سپاه پاسداران فریدونکنار
8. فرماندهی محترم نیروی انتظامی فریدونکنار
9. اداره اطلاعات شهرستان بابل
10. شورای اسلامی شهر فریدونکنار
11. شورای اسلامی بخش مرکزی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مهر 1388
با سلام:باتوجه به شماره نامه و اسناد اعلام شده بنظرم استاندار کمی دقیق تر به این نامه و استمداد بایستی تفکر کنند . ضمناآقای نجف نژاد نبایستی سکوت کنند زیرا سکوت ایشان از دید مردم شهرستان مذکور نشانه رضایت ار این اتفاق میباشد.انشا ال..قبل از اینکه این نامه بدست رئیس جمهور بسیارمحبوبه مردم فریدونکناربرسددر داخل استان حل شود.
نا شناس 5 مهر 1388
اقای استاندار ازخشم مردم فریدونکنار بترس(کتاب عواقب الباکویی الامام الجمعه اسبق،جلد 1،ص58)
بویو 5 مهر 1388
با خبر شدیم فرستادهای از سوی مردم چوسان قدیم(گوگوریوی جدید
)جهت همایت از مردم شریف و ستمدیده فریدون کنار به فرماندهی فرمانده جومونگ وبانو سوسانو وسپاه زره پوش وارده استان مازندران شوند.(مقداد جان در بور اوضا دره بیریخت بونه .تره ناتمه تسو گول نخر)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.